понедельник, 26 ноября 2012 г.

самостійна робота 8 клас

                                    Самостійна робота    
                                             Звертання
1. Перебудувати речення так, щоб підмети стали звертаннями. Схарактеризувати речення за метою висловлювання. Виділити граматичні основи.
 1) Сергій не втрачав віри в себе і не піддавався розпачу. 2) Учні не повинні відповідати образою на образу. 3) Новачки не соромляться звернутися по допомогу до батьків, друзів, шкільного психолога. 4) Учителі підкажуть новому учню, як скоригувати свою поведінку, щоб припинити конфлікт. 5) Школярі повинні пам'ятати, що шкільні проблеми можна розв'язати.
2.  Скласти речення з поданими словами таким чином, щоб вони були: а) підметом; б) додатком; в) звертанням. Накреслити схеми речень. Зразок:
 1) П'ятикласники відвідали виставку воскових фігур. 2) П'ятикласникам захотілося відвідали виставку воскових фігур. 3) П'ятикласники, відвідайте виставку воскових фігур!
 Варіант 1. Скласти речення зі словом друг.
 Варіант 2. Скласти речення зі словами хлопці й дівчата.
 Варіант 3. Скласти речення зі словом батько.
3.Вказати поширене чи непоширене звертання.
Діти,ваша мова прекрасна, не соромтесь її,не цурайтесь, вона нічим не гірша за інші мови. Ой Морозе, Морозенку, ти славний козаче! За тобою, Морозенку, вся Вкраїна плаче. Грицю, Грицю, молотити! Ярославно, Ігор знову кличе, шле гінця з далекого полка. О краю мій, тужу я за тобою!



                                    Самостійна робота    
                                             Звертання
1. Перебудувати речення так, щоб підмети стали звертаннями. Схарактеризувати речення за метою висловлювання. Виділити граматичні основи.
 1) Сергій не втрачав віри в себе і не піддавався розпачу. 2) Учні не повинні відповідати образою на образу. 3) Новачки не соромляться звернутися по допомогу до батьків, друзів, шкільного психолога. 4) Учителі підкажуть новому учню, як скоригувати свою поведінку, щоб припинити конфлікт. 5) Школярі повинні пам'ятати, що шкільні проблеми можна розв'язати.
2.  Скласти речення з поданими словами таким чином, щоб вони були: а) підметом; б) додатком; в) звертанням. Накреслити схеми речень. Зразок:
 1) П'ятикласники відвідали виставку воскових фігур. 2) П'ятикласникам захотілося відвідали виставку воскових фігур. 3) П'ятикласники, відвідайте виставку воскових фігур!
 Варіант 1. Скласти речення зі словом друг.
 Варіант 2. Скласти речення зі словами хлопці й дівчата.
 Варіант 3. Скласти речення зі словом батько.
3.Вказати поширене чи непоширене звертання.
Діти,ваша мова прекрасна, не соромтесь її,не цурайтесь, вона нічим не гірша за інші мови. Ой Морозе, Морозенку, ти славний козаче! За тобою, Морозенку, вся Вкраїна плаче. Грицю, Грицю, молотити! Ярославно, Ігор знову кличе, шле гінця з далекого полка. О краю мій, тужу я за тобою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий